Kbra89 Merhabalar aklıma bir şey takıldı bazen yemek yaparken pilava yada çorbaya bulyon katıyordum acaba onların anne karnındaki bebeğe zararı oluyor mudur sizler kullanıyor musunuz ?
Pinkyy Kbra89 ben kullanmıyorum hatta diyet listemde yasaklar arasında,doktorumda paketli kutulu vs yerken dikkat et demişti,zaten çokta farketmiyorum kullanmasam bile tadını,kişiye göre değişir tabi kullanıp kullanmamak..
FindiksMom Kbra89 bebeği geçtim sizin de kullanmamanız gerekiyo çok zararlı sadece bebek açısından düşünmeyin
Deletedmom232 Kbra89 çok zararlı canımm kullanma hatta bu etsiz çiğköftelerede ondan kullanıldığı için yasaklıyor doktorlar
Zeynepzeze Arada da olsa kullanmayın lütfen. İçeriği o kadar kötü ki. Bebeğe yediğiniz geçiyor dolayısıyla toksik etki olabilir.
Kbra89 Çok üzüldüm daha önce hiç aklıma gelmemişti eskiden hep kattığım için 12 hafta boyunca el alışkanlığı ile ara ara yemeklerime ekledim inşallah bebeğime istemeden zarar vermemişimdir 😢
Sedalii Kbra89 o zaten tamammen kimyasal ve çok zararlı bişey kesinlikle kullanmayın diyolar bizlere bu kdr zararlıysa bebekleri dusunemiyorum.