ignur Doktorum rapor yazdi eczaneye gittik eczaci verdi igneyi ama rapor henuz dusmemisken verdi Cunku hastane yarim saate dusecek eczaneye demistii Fakat hâlâ dusmemis?? Hastaneyi aradim ulasamadim daha Boyle olan oldu muu
minismom ignur gecen hafta kardesimede aynısı oldu arya hafta sonu girdi sekreteri aradı oda raporun cıkması icin 3 doktorun gormesi lazım falan demis ne alakaysa kızında sadece bi doktor yazıyodu raporu boyle bisey varmı cidden siz yenimi yazdırıyosunuz
Ilkesmomy ignur Ben direk almıştım vallahi hatta doktordan çıktım direk eczacı abim var o hemen düştüğünü söyledi hemen aldık hemen başlamıştık
ignur minismom yeni yazdirdim evet, hastane aradi sabah ulasin bize ilgilenecekler dedi haber veririm size de
ignur yasarceyda12 ilk bebegimin 8. Haftada kalbi durdu tıbbi genetik bolumune gittim trambofili testi yaptirdim ve 2 genimde heterozigot cikti, yine gebeyim simdi ozeldeki doktoruma muayene’ ye gidip anlatinca direkt rapor cikarttirdi
Esmakeskin ignur bende telefonla iletişime geçince hallettiler hallederler . Önemli bir iğne olduğu içinde eczaneler beklemiyor veriyor zaten