Bsnrarmgn Kızlar hurmalar mı yemedim pilates topunda hareketler mi yapmadım sıfır sancı bebeğimin kafa aşağıda ama gelmiyor beklemekten nasıl sıkıldım varya🤦🏻♀️ benim gibi olan var mı bu doğumu nasıl baslaticaz ya😆
Semass25 Bsnrarmgn 37+3 teyim ben de fiziken yoruldum. Sağlıkla geleceği günü iple çekiyorum. Bende pilates olsun yenilmesi içilmedi gereken şeyleri yapmaya bir kaç hafta önce başladım ama bu haftadan itibaren ufak sancılar çıktı nstde sizin ki bir tık daha erken. 37den sonra başlar bence
helloandhello Bsnrarmgn bence en güzel zamanınız doğum yaptınız zaman sıkılacak bir vaktiniz bile olmayacak 😌
NNewbabyy 36da başladım herşeyi yapmaya 39+6da suni sancı günü alınca gelmişti kızım şimdi tekrar gebeyim 21 haftalık 37 38de kolaylıkla gelsin inşallah çok beklemesin😂
Bsnrarmgn NNewbabyy Semass25 hem fiziken hem ruhen can sıkmaya başladı tamam çok güzel tekmeleri hissediyorum ama öyle hareketler yapıyor ki iki büklüm oluyorum canımı yakiyor 🥲 ne yaptıysam sancım falan bile yok😭
Bsnrarmgn helloandhello keşke kucağıma alsam da bari kokusunu koklasam tekmeleriyle uyumak zor zaten 🥲
Psikoanne Bsnrarmgn bende öyle düşünüyordum ama geçiyor bir şekilde , zor ama son günler hiç çekilmiyor 🥲
Aysgl_1925 39/1 de doğurdum bebeğin suyu geldi. Henüz erken zorlamayın bence.. doğum haftası geçmeye yakınsa bunları yapmalısınız.. sıkıldım diyerek olmamalı diye düşünüyorum. Orda kalması gelişimi işin önemli