Kızlar 47 günlüğüz uzamış sarılığımız var 14 mayıstaki tahlilde bilirubin direkt 12,94 çıktı doktor 3 aya kadar geçer dedi meme+mama destekli besliyorum fakat dün kaynanamın yüzünden bebeğim biraz aç kaldı mamaya zehir gözüyle baktığı için dün fazla sütüm yoktu her mama verişimde karıştı vs uzun hikaye gece kısa kısa emip bıraktı bugünde halsiz sürekli uyku halinde saat başı ağlayarak uyanıyor fakat kısa süre emip uykuya veriyor kendini az önce 90 ml mamayı uyandıra uyandıra içirdim başına gelen var mı