Sevgilimmmmmmm Gece başlayan el uyuşmaları, ödem ağrıları, hazımsızlık, diz ağrısı, uykusuzluk, dönememe…. 39 haftalık oldum ne zaman dogururum bilmiyorum sancı nişan su hiçbir şey yok. Artık doğurmak istiyorum hem bedensel hem ruhsal çok yoruldum😔
LadyX Sevgilimmmmmmm ben de doğurmak istiyorum hatta bugün uyusam da doğum yapacağım gün uyansam diye düşündüm ama daha 29haftadayız 😅 sıkıldım ben
tugcenursofya Sevgilimmmmmmm yarın tam 39 oluyorum bende de ne sancı ne nişan var yarın kontrolüm var bakalım ntsde çıkacak mı sancı
As38- Valla insan bunalıyor ben bile bunaldım Hele ki yaz geldi ki hiç çekilmiyor daha 34 haftadayım inşallah tez zamanda doğurursun çok güzel haftanız
LadyX Sevgilimmmmmmm ayyy deme öyle 🥲 oooof offf 🤰🏻 şimdiden bana bir şeyler oldu herkese çemkiriyorum durduk yere bağırıyorum filan
Premsescik Sevgilimmmmmmm 38 haftalığım bende cok bunaldım ödem uykusuzluk mide yanması kramplar vs hayırlısıyla doğuralım inşallah
Rsrs Benim de erken doğum riskim var 34. Hafta olduk az önce. 28. Haftadan beri sadece yatıyorum o kadar sıkıldım ki sadece kontrol için hastaneye çıkıyorum onun dışında evin içinde gezinmem bile yasak. O haftalara gelebilir miyim bilmiyorum ama şimdiden çok zorlanıyorum