Nisamelek varsa en kesin kanda öğrenirsin canım ben erken gebelik testi yaptım ama nerdeyse gözükmüyodu hatta benden baska kimse görmüyodu diyebilirm aksamında kan verdim ole ogrendik gebelik testleri 50 ve üzeri beya değerinde gostermeye baslıyo sanırım