Yasmin41 Kızlar doktorum duosvit multivitamin verdi bugün başladım ve Yediğim herşeyi geri çıkardım balık kokusu geliyor ağzıma çok kötü sizde de böyle birşey oldu ne yaptınız?
[silindi] Yasmin41 ben 2 kutu kullandım ve bendede sizin gibi şikayetler olmuştu doktorum değiştirdi omega verdi
BurcuB Yasmin41 bende 3. Aydan beri kullanıyorum ama mide bulantısı yapmadı bana. Sadece içtikten bir süre sonra balık kokusu geliyordu :( ama çok rahatsız olmadım. Gece uyumadan önce içebilirsin o zaman hissetmiyorsun:)
Hsrtm Yasmin41 bende 4 ayından beri kullanıyorum ayan 7 aylık olucam aynı sıkıntıları yaşadım o yüzden gece yatarken içiyorum
Yasmin41 BurcuB tok karna içilmesi lazım sanırım yatarken de içmeyi deneym. bir de gyno ferro sanol verdi doktorum ama onu da içmeye korkuyorum bulantı yapar diye
BurcuB Yasmin41 ben gyno ferro yu öğlen yemegininden bir saat sonra içiyorum bulantı yapmıyor. Ama kişi bazlı olabilir belki de siz daha hassassınızdır
Yasmin41 Olabilir canım ben de kahvaltıyı öğlen yapıyorum zaten 11-12 gibi bir iki saat sonrasında içmeyi denerim bulantı yapmaz inşallah