Berika23 Demem ama benim ilk 4.75 çıktı sonra 1.20 yok yani bence hem adettimde çok geçikti olsa şimdiye çıkardı sizin adetiniz geçikti mi
Zumrammmm Nisannurr benim de iki gün önce 13 çıktı 30 sat arayala 18 olmuş şuan adet görüyorum bir hafta sonra gel dedi kimyasal mi artarmiki ?
Zumrammmm Nisannurr farklı hastenedelerde yaptırdım bir farkı olur mu sabahtan arastiriykrumda tek hastane de yaptırın hep diyorlar
Nisannurr Zumrammmm evet fark olur ama kanamanın miktarı fazlaysa yani adet olmuş gibiyse kimyasaldır yada yarın tekrar doktora gidebilirsin