Merhaba canım ben de etliğe gidiyorum, Büşra Lekesiz e son 3 randevumda gittim çok memnun kaldım, ilgili kibar bir doktor, bilgileri yeterli ve açık şekilde alabiliyorsunuz tavsiye ederim. Diğer randevularımda hangi doktora alsam hep asistanlar bakmıştı onlardan da memnun kaldım ben ama doktor olarak Büşra hanım kendisi bakıyordu.