Janssue Alyadnz33 Valla hiçbir şey gelmiyor aklıma ilham olsun diye nefis yemek tarifleri uygulamasından elimdeki malzemeye göre ne yemek yaparim ona bakcam simdi😅
deniz_95 Alya05 ben rizedeyim buraya gelene kadar haşat oluyolar demek ki😂😂😂😂😂😂😂😂😂 olsun bizim de çayımız güzel hıh 😩😂😂😂😂😂😂😂
Alya05 deniz_95 çayınız elimizin önüne geliyor güzel vala 😀Çaykur Rize tiryaki 😁😁 Ama siz kaçak çay içmiyorsunuz değilmi kaçak çay efso 😀😄
deniz_95 Alya05 yok burada kaçak yok bildiğim kadarıyla, tadını da hiç bilmiyorum. Ama çaykur altınbaş daha güzel tavsiye ederim. Diğer türlü çoğu kişinin adını bile bilmediği ama tadı çok güzel çaylar da var tabii biz direkt fabrikadan alıyoruz genelde
Alya05 deniz_95 biz kaçak ve Türk çayını karıştırıp öyle alıştık Rize’ye geldik geçen sene orda bi fabrikada çay şenliği vardı. Bizde gittik fabrikayı gezdik
deniz_95 Alya05 ya kaçağı da güzel diyorlar ama bulma ihtimalim yok gibi bişey. Bigün denerim umarım😂😂
1tosbikannesi Alyadnz33 bende ne yapsam diye düşünüyordum ama aklımda yoğurtlu karışık kızartma ve çorba yapmak var çorbaya karar veremedim ama sanırım tarhana yapacağım 🤷🏻♀️