Kızlarrrrr 3 ay 12 günlük bir bebitom varrr kocam çok yoğun calisıyor evde duramıyor maalesef bebekle de cıksam biri illa ilgilenecek bende bayrama az kaldı diye bekliyorum tamamen bakıma girerim diye 🤣 eşim evde olurr izinli olurr rahat gider gelirim diye bekliyorum