bebek_29 yabna bende de ya canım çok nefret ederim su gibi burnumun akıntısı nasıl geçecek bilmiyorum burun spreyide kullandım fayda etmedi ben geçen sene burun estetiği ameliyatı oldum ondan olduğunu düşünmüyorum
yabna bebek_29 bende de canım orman gibi yerlerde dhaa çok akıyor benimde burnum sürekli peçete taşıyorum yanımda
Sudee01 bebek_29 bu havalarda oluyor aşkım çiçek toz alerjisi filan bahar alerjisi diyorlar galiba bende var ondan sordum geçer inşallah canım
bebek_29 Ilkesmomy bende canım nefret ediyorum burun akıntısından belki şuana kadar 3 tane peçete bitirdim 😄