Rukiyeinci94 Alvn3946 şuan 14+5 kendi doktorum 13 de erkek 14 de kontrolde kız dedi.İnanamadık hala kız olduğuna bacak arasında bişey var ama bazı açıyla kaybboluyor.
Alvn3946 Figen00 kesinlikle öyle şahsen erkek yada kız olsun diye çocuk yapmadım kızım daha yeni 2 yaşına girmesine rağmen hamileliği doğumu o heyecanlı serüveni özlemiştim rabbim kolay doğumlar nasip etsin bebişlerimizi bizlere bağışlasın
Alvn3946 Figen00 en kesin sonuç bence detaylı USG devlet takipliysen hep bi acabamı diye düşünüyo insan
Alvn3946 sendekimsinnn SuEr_Tu1512 Detaylıda malesef ultrason fotoğrafı vermediler yaklaşık 2 aydır bana fotoğraf vermiyolar 12 haftalık ve 14 haftalık var elimde
SuEr_Tu1512 Alvn3946 Benim çocuğun böyle fotosu yok hiç🤦♀️ Doktor salak saçma fotolar veriyor. Bir dahaki gittiğimde boydan ver diycem yaa😬
SuEr_Tu1512 Alvn3946 İlk oğlumun böyle fotoğrafı çok, yüzü falan hep belli. Ama bu seferki doktordan mıdır nedir doğru düzgün fotosu yok