ben gebe olduğumu 1 hafta öncesinde öğrendim aslında hissetmiştim ama kan verince kesinleşti 10 gündür çok ağlıyorum hiç düşünmediğimiz istemediğimiz bi anda oldu bu gebelik korunmamıza rağmen çok şaşkınız daha yeni evliyim 8 ay oldu bu dünyaya çocuk getirip getirmeme konusunda çok endişelerim vardı önceden de düşünüyodum hep çocuk ister miyim çünkü çok büyük bir sorumluluk hayatımızı her an anlamda etkileyecek bi durum ve ben buna hazır hissetmiyodum hâla hissedemiyorum normal mi düzelir mi bu hislerim hiç bilmiyorum eşim çok çabuk kabullendi ama benim duygularım çok karmakarışık 1 haftadır her türlü duyguyu yaşadım diyebilirim napmalıyım sizce aldırmayı falan düşünmüyorum kesinlikle öyle bi vebalin altına giremem tabiiki