Açıkçası biraz tuhaf hissediyorum ilk çocuğum olucağı için ona iyi bir anne olmak adına elinden geleni yapacağım desem de biraz endişeliyim umarım üstesinden gelirim günler geçsede artık kavuşsam diyorum ama bi yandan da bugünleri çok özliyiceğimi de biliyorum tek bildiğim tarifsiz güzel bir duygu umarım sizlerde güzel bir hamilelik geçiriyorsunuzdur 💞