Kabarik Benimde 24 erken doğum riski miz var o yüzden hemen geçsin istiyorum ya bu haftalar 😖 sizin nasıl geçiyor
halisemzrk İnşallah zamanında doğar canım benimde bol hareketli geçiyo artık sürekli hissettiriyo kendini☺️😍
Kabarik halisemzrk cok tesekkr ederm 😍🥰 insallah hepimizin kuzulari sag salim Dogarlar tum bu yasadiklarimizi unuturuz