Busra2722 Merhaba hanımlar bugün detaylı ultrasona gittik doktor sol böbreğini net gördü sağı tam göremedi takip edilmesi lazım dedi . Bu şekilde olam oldu mu doğduktan sonra sıkıntı yaşar mı