Lillith Kızlar merhaba, çam sakurada sezaryene alınma ihtimalim var. Burada doğum yapanlar için soruyorum, dikişi nasıl attılar ? Estetik mi normal mi
Mrscavus Merhaba Şubat’ta 2. Sezeryan oldum estetik dikiş yok benim ilk doğumum özelde sezeryan oldu çok küçük çocuğun kafası çıkabileceği kadar kesmislerdi cam sakura boydan boya tam kesmiş ve estetik dikiş değil bir süre sonra gidip dikiş aldiriyorsun ben hiç memnun kalmadım dikislerimden