Herkese aynı saate randevu veriyorlar vezneye para yatırma sırasına göre de kontrol sırası oluşuyor muayenede 20 dk falan sürmüştü benim eşimde girdi 5-6 yaşlarında yiyenimizde vardı o da girdi kimse bir şey söylemedi mart ayında gitmiştim bir değişiklik olacağını sanmıyorum