Merhaba, 27 haftalik gebeyim. Ic camasirimda bazen ozellikle ev isi gibi hareketli oldugum zamanlarda 3 4 damla gibi su goruyorum. Ama bu amniyon sivi mi yoksa idrar mi anlayamiyorum. Bununla ilgili muayene olan veya fikri olan varmi. Acilden doktora gorunaem bi testi falan var mi nasil bakiyolar 🙏