zhr96ozdmr Kızlar 23+3 haftalık ikinci bebeğime hamileyim oğlum olacak inşallah. Bu geceden beridir hiç durmadan hareket ediyor yani 5dk duruyor sonra tekrar bir 15dk falan durmadan hareket ediyor. Hareketsizlik kadar fazla hareket etmesi de anormal mi sizce ?
Edizhr zhr96ozdmr 13. Haftadan beri hissediyorum 3. Gebeliğim çok hareketli kızım gece resmen onun sakinlemesini bekliyorum uyumak için yoksa hiç rahat edemiyorum 😂🤭
Redak zhr96ozdmr 26. Haftadayım durgun diye korkuyorum Allahtan kontröle gittim hep uyuyor benimki hareketli olması güzel bir şey tabi kordonla oynamadığı sürece 🤣
zhr96ozdmr Guzel_bebem evet evet biliyorum sadece sanki bu biraz fazla gibi geldi kızım böyle değildi hiç😂
zhr96ozdmr Edizhr bende 13.haftadan beri hissediyorum çok rahatlatıcı bir hissiyat annelik işte fazla olunca da sakıncalı mı dye düşünüyorum işte 😂