Bebeğimin kalbi durmuştu 8 haftalık olması gerekirken 7 de kalmış. Az önce muayene oldum. Araştırma hastanesi kan sulandırıcı kullandığım için bugüne yatış vermedi 5 gün geçmeli üstünden dedi. Alınacak materyal tıbbi genetige gönderilecek. Buraya kadar sorun yok ama herhangi bir sedasyon ya da anestezi yok dedi. Sprey sıkıyoruz sadece, adet ağrısı gibi hissedersin dedi. Daha önce bunu deneyimleyen var mı? Dayanilmayacak gibi mi? İnternette uyuşturma olmadan yapılması mümkün değil diyor korktum
Büyük şehir hastanesinde sedasyon veriyor. Orada olursam kurum farklı olduğu için laboratuvar işi sanırım iptal oluyor SGK sorun yapıyormuş.
Sizce hangisini tercih etmeliyim? Arasirma hastanesinde rahmime zarar verirler mi bundan da korkuyorum açıkçası