mavi123_ Eyoss188 enabıza bir bak canım. Banada yarın demişlerdi ama bir kaç saat sonra hamilelik testi enabıza düşmüştü
Eyoss188 Busranur_mnts baktım beta 0.3 çıktı doktor dedi belki küçük olabilir 1 hafta sonra tekrar kan vercem
Busranur_mnts Eyoss188 adet olmazsan tekrar kan ver canım benim de ilk evlendiğimde 2 hafta gecikmem olmuştu sonra adet oldum
Eyoss188 Busranur_mnts aynen öyle yapacam ama dünden beri çok şiddetli bel ve karin ağrısı mide bulantısı oluyo nedenini bilen varmi
Busranur_mnts Eyoss188 regl öncesi ve erken hamilelik belirtileri aynı canım stresten de olabilir pdikolojik falan hiç belli olmuyo bu işler sabırla beklemek lazım :)
Busranur_mnts Eyoss188 hayırlısı olsun kendine dikkat et üşütmemeye çalış ayaklarını sıcak tut regl olursan da ağrısı çok olur üşütürsen