2melekannesi_ Kızlar dayanamayıp erken test alsam mı diyorum ama hangisi daha güvenilir doğru sonuç veriyor ve güncel fiyatları nasıl eczaneden alıcam alırsam
Busealp 2melekannesi_ freely kesinlikle alma yalancı pozitif verdi bende kanda cıkmadı ana o test pozitifti
Mariam1 2melekannesi_ bana artmedit çok yalancı pozitif veriyor diyolar ama çubuk gecen hiç bir şey çıkarmadı ama bu sefer zor görülen çıkardı bilmiyorum artık
Bulutlarda 2melekannesi_ Miratech ben değerim 10 ken silik çizgiyle öğrendim baya hassas. Ama diğerlerinden bi tık pahalı sanırım
2melekannesi_ Busealp hımm öyle mi kötü olmuş 😄 aklımda bulunsun pek bilmiyorum hangisi daha iyi öğrencem inş teşekkürler
Mariam1 2melekannesi_ canm bütün markalar çıkardı benim geçen ayı al-bi sonra novachek kesinlikle alma zaten erken yapcaksan çizgi çıkarıor bu sefer rolli kast testi bide b-good kaset onlarda da çizgi var ama bu sefer daha bende bilmiyorum varmı yokmu
2melekannesi_ Mariam1 ne kadar çok marka varmış 😅 erkenlere güven olmuyor pek anladığım yine bekleyip kasete güvenmek daha mı garanti acaba 😏
Mariam1 2melekannesi_ vala kaset daha iyi bana göre en azından bişe çıkarmıyor pek fazla ben bile test bakmaktan şuan gözlerim ağrıdı ve duara bakınca artik çift çizgi goriyiorum,,,😁🤣
2melekannesi_ Mariam1 😂😂 benim de niyetim hep günüm geçsin öyle öğreniyim koyu koyu göriyim şöyle çizgileri diyorum ama bi yanım da sabredemiyor😂😂
Busranur_mnts 2melekannesi_ canım ben tredndyoldan awox test aldım 5li hem uyguna geliyor hem de doğru sonuç veriyo geçen ay negatifti 3 4 gün test yaptım kuruma çizgisi bile çıkarmadı
2melekannesi_ Busranur_mnts ben şimdi online söylemiyim dedim zaten kargo gelene kadar adet günüm gelir 😂 eczaneden alcam da awox vardır heralde ama belki bi tık pahalıdır online daha uygun olur
Busranur_mnts 2melekannesi_ çok aşırı fark olmaz sanırsam eczanelerde 70 civarı prodoctor predictor falan da iyi marka ben comfort da kullandım o da doğru sonuç verdi
Busranur_mnts 2melekannesi_ bi düşüğüm var onu ilk artımed kaset test ile öğrenmiştim geçen ay yine artımed kaset yaptım çizgi çıkardı ama kurumaymış malesef