Deleted33000 günümüz sizinle aynı. Şeker yüklemesini yaptırmadım. Doktorum ara ara evde ölçmemi istiyordu. Başlarda her sey yolundaydı ama son zamanlar araliklarla dengesiz çıkmaya başladı. Bebegim de yaklaşık bir hafta önden gidiyor ve kilosu şu an 2449. Biraz önde olduğumuzu şekerle alakalı olabileceğini söyledi, dahiliyeye yönlendirdi riske girmemek adına. Dahiliye ise 3 aylık şeker ölçümü yaptı, bir sorun olmadığını ve doğuma da az kaldığını söyledi. Fakat doğum ne zaman olur erkene gelir mi , bununla ilgili bir şey konuşmadık