Merhaba kızlar. 35 haftalık hamileyim, bebeğimin kıyafetlerini yıkayıp kurutmuştum ama kıyafetlerde acayip toz vardı. Bugün kurutma makinesi aldık, kurulumu yapıldı. Hiç kullanmadığım için programlar hakkında bilgim yok. Hijyenik havalandırma diye bir mod var ona kuru çamaşırları atsam o tozları toplar mı? Çamaşırları tekrar yıkayıp mı atmam lazım? Bir de bu modda çekme yapar mı, çamaşır makinesinde yıkayınca zaten bi tık çekmiş gibi çamaşırlar. Yardımcı olursanız sevinirim ☺️