gizzzy35 yaaa bende mol gebelik geçirdim yaşadığım şehirde özel hastaneye gidiyordum doktorum Emel Dileçi belki duymuşsundur Tarsus’ta kadın bana da bakar bakmaz daha sonuç patolojiye gitmeden mol gebelik dedi ve kadın prof falan değil opr. yani sonuçta aynı şekilde mol yazıyordu gerçekten işini iyi yapan doktorlar hep var olsun bu sektörde para için yapanları da anlamıyorum yani yazık