neanladinyurdagul bende kürtaj oldum reglle birlikte sıfırlanabilir. Bende takip yapmamıştım aklıma da gelmemişti açıkçası 1 hafta sonra doktoruma kontrole gittim heryeş yolunda iyi temizlenmiş demişti sadece sonra normal regl oldum zamanım gelince 2. Reglimden sonra 3. Regl zamanım gelince hamile kaldığımı öğrendim düşükten sonra hamile kalmak daha kolay demişlerdi haklılarmış, umutsuzluğa boğulma diye örnek vermek istedim allah gönlündekini hayırla kolaylıkla tez zamanda nasip etsin inşallah.