Kızlar çok bunaldım. Dışarıda çıkmadım hala, pazartesi test günüm ama çok sıkıldım bekle bekle. Sinir asabiyet oluştu bende hiçbirsey yapmayıp beklemek çok sıkıcı.sizin süreciniz nasıl geçiyor neler yaptınız bu süreçte. Dışarı çıktınız mı? Ve bazen mecbur süpürüp silme dışında evlede ilgileniyorum eğilip kalkmak zorunda kalıyorum. Kısıtlayamıyorum herseye kendimi olmuyor öyle. Keyfim hevesim yok gibi ya :(:(