sraleyna ben önce başka doktora gittim. Duymadım onu bilmiyorum ama enfeksiyona iyi geliyor diyorsan kullan dedi. Enfeksiyondan daha çok zarar veremez dedi. Sonra şimdiki doktoruma gittim o da kullanabilirsin faydası oluyor demişti. Gerçekten de oluyor. Ben 3 gebelik daha yaşadım önceden, hepsinde de yoğun idrar yolu enfeksiyonu ve sistit olmuştum. Antibiyotik fitil şase Allah ne verdiyse kullanıyordum. Geçen hafta 25 haftalıkken idrar tahlili yaptırdım 0 çıktı herşey. Ömrümde değerlerimi hiç bu kadar temiz görmemiştim 😀