Allyya ben Soley esmere gidiyordum bir konudan kızıp Cavide aliye gittim sadece 1 kez muayene oldum daha yeni geçtim ama evet bence ilgili bir doktordu bütün sorularıma cevap verdi yarım saat falan içerde kaldım detaylı ultrasonda o kadar para verdiğim halde bebeğin arkası dönük deyip renkli görüntü vermediler Cavide hanım baya uğraştı yüzünü görebilmek için o yüzden kalbimi kazandı birde mesai saati dışında doğuma geliyormuş ve mesajlara gün içinde döndüğünü söyledi benim doktorum ertesi gün tek kelimelik cevapla dönüyordu tahliller istedi ve sağlık ocağında yaptırabileceğimi söyleyip kendisi beni sağlık ocağına yönlendirdi hastaneye para kazandırma derdinde olmadığını hissettirdi bana ilk muayene için pozitifti.
Bu yorumu okuyup Cavide aliye muayene olanlar da fikir belirtirse çok sevirim çünkü 28 haftalığım ve artık birinde sabit kalmak istiyorum olumlu olumsuz deneyimleri yazın lütfen