ilknurr_ Benim ekranımda hala devam ediyor yazıyor ben bişey anlamadım bu işten valla 😂😂 yatan da görmedim henüz
ikibaloglanannesi ilknurr_ Ben çektim bugün 1500 olarak @Acelya11 Bende de devam ediyor gözüküyor hala üstelik.
BetulSahin5444 Herkes bu ay alamicak anlaşılan ben Nisan’da vasvurdumyhala devam ediyor yazıyorsa birdahaki ay yatar dedi 144 u aradimda .Herkes bugün alckti güya 😏
ikibaloglanannesi umutluanneadayi Nisan’da doğum yaptım. 2 gün sonra kimliği çıktı hemen başvurdum bende. Halkbanktan kimlik ile vezneden çektim.
ikibaloglanannesi Balbebek012 Teşekkür ederim. Bankaya gittim direkt. Uygulama sürekli atıyordu beni.
48sibel Mrvsmt2502 uygulamadan ilk öğretmenim ailem diye uygulama bilgileri girince cocuklar bölümünde odeme çıkıyor ordan
Mrvsmt2502 E devlette ibanım kayıtlı ibana yatma ihtimali var mı acaba bilen var mı her seferinde bankaya mı gideceğiz
Busramnida Mrvsmt2502 evet bunu bende merak ediyorum hesaba yatmıyor mu illa elden mi çekmemiz gerekiyor
Mrvsmt2502 48sibel ödeme listesinde mi çıktı ? Benim kızımda kayıt bulunamadı yazıyor ona tıklayınca 🤷♀️
Ilkim1- Mrvsmt2502 aynen bende kızımı tıklayınca e devlet bölümünden çocuk ekleyin diyor ordanda ekleyince kayıtlı çocuğunuz bulunmamaktadır diyor
Mrvsmt2502 Ilkim1- yok bende çocuklar çıkıyor çocuğa tıklayınca ödeme listesinde kayıt bulunamadı çıkıyor . Yeni bir yapılanma olunca daha rayına oturtamadılar sanırım çoğuna mesaj atılmış ödemenizi alabilirsiniz diye bana mesaj falanda gelmedi