Yusra01 Kızlar Perşembe günü tetenoz aşısı oldum banyo yapsam bugün sıkıntı olur mu sizce sağlık ocağındaki ebeye sormayı unuttum internette de sakıncalı değildir yazıyor ama genede sormak istedim siz ne zaman yaptınız banyonuzu aşıdan sonra 🙄
ElmasSs Yusra01 yapabilirsin canım ben 3-4 saat sonra duş aldım xaten ateş çıkma durumunda da önce duşa gir demişti ebe sen perşembe olmuşsun rahat rahat gir:)
MerveCey Yusra01 bana hemşire 24 saat sonra yapabilirsin dedi bende 24 saat sonra yaptım bir sıkıntı olmadı
yassam Ben Çarşamba aşı oldum. Bugün yarın banyo yok dedi. Cuma günü banyo yaptım. Şişer kolun su gelirse dedi.