momysss benimde bat 6 dün dayanamadım yaptım çıkmadı, bugün kadın doğumda muayenem vardı rahim duvarında biraz kalınlaşma var dedi bu regl yakın diye de olabilir dedi gebelik olacağı içinde olabilir dedi. betaya da baktı sonuç 2 🥺 Allahtan umut kesilmez inşallah güzel haberler alırız 🥺🤲🏻