Kelebek27_ Kızlar sıfır belirtiyle 40+1 de fitil ile doğumu başlattık. 6 saat sonra hissedilen sancılarım başladı. Zorluyor şuanda. Dua edin herşey istediğimiz gibi gitsin sancı aldığıma değsin
Klcarslnn Merhaba hayırlı olsun , fitil ile tedavi nasıldı faydası oldu mu ? Acılı bir işlem mi bilgi verir misiniz
keyfimin-kahyasi-misin Klcarslnn tedavi değil doğumu baslatiyorlar. Ve O an için gereken gibi ağrılı acılı bir surec