Benim de kalp kapakçığım da doğuştan çökme var. Bu da kan sızıntısı yapıyormuş. Kalbim çok hızlı atıyor. Normal doğumda daha rahattım ben, sezaryen masasına yatınca kalp atışlarım daha çok hızlandı baygınlık geçirecektim acil doktorumu çağırdılar. Heyecan yapmazsak bişey yok aslında 😂