Zeynepnur10 Arkadaşlar merhaba ben Gülşah Dalgacı’nın takipli hastasıyım Güzelyalı da doğum yapmayı düşünüyorum orada doğum yapan var mı varsa memnun kaldınız mı bir de doğum ücreti 33 binmiş bunu verdikten sonra ek ücretler çıkarıyorlar mi
Sedanyn Doğum ücreti doktora göre değişiyor mu bilmiyorum ben en son sorduğumda Sezaryen de normalde 35 bin nakit fiyatı normale ek epidural istenirse 4 bin daha ekliyorlar kredi kartıyla ödeme yapılacaksa 2.500 tl daha ödeme çıkıyor yani 37.500 oluyordu