sevaldqn1 Kızlar ilk hamileliğimde 1den fazla gelmişti hemen dogurmamıştım ama bunda da 37+1 olduk bugün acayip sancı giriyor bazen düzensiz tabiki doğum sancısı değil az çok biliyorum ama aklımda sadece şu soru var nişan gelmeden dogum sancım başlarmııı?
Canco sevaldqn1 önceki doğumunuz da nişan gelmesinden ne kadar sonra doğum yaptınız acaba benim pazar günü ve salı günü olmak üzere 2 kere geldi ama açılma vs yok
sevaldqn1 Sevgilimmmmmmm aşkım yani su geldikten sonra çok sürmüyor ya doğması ben tam doğum başlamadan diye demek istedim yani
5_erkek_annesi sevaldqn1 3 oğlumda ne su ne nişan gelmeden doğum yaptım😄çok söyleniyordum su nasıl, geliyor benim hiç gelmedi 4 cüde bi suyum geldi 1 kova 😂
5_erkek_annesi sevaldqn1 herkesin farklı geliyor kıZ 😁ay nasıl heyecan yapmıştım koca peçete ruloyu tıkmıştım 😂heyecana bak 😂😂😂
5_erkek_annesi sevaldqn1 evet gece 3 de lavaboya kalktım yatacam geri dönerken bir baktım nasıl boşalıyor şakır şakır napcam bilmiyorum heyacandan suda ilk defa geldi peçeto rulo tıktım rulo 😂eşimde gece çalışıyor tekim çocuklar var komşuyu çağırdım çocuklarin yanına ben taksiye bindim hastaneye altımda peçete 😂durmuyor hiç aklıma gelmiyor depend koymak nerde akıl o zaman 😂
sevaldqn1 5_erkek_annesi yaaaaa 🤣🤣 tecrübe olmuş sana ben yolda giderken dua etmiştim inşallah suyum gelmez arabada diye aklıma dpeend takip gitmek asla gelmedi benimde
5_erkek_annesi sevaldqn1 her doğum bir tecrübe kazandırıyor işte 🙈az kalmış doğumuna sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🥰