Zynpxx Arkadaşlar merhaba. Son bir haftadır sacım oluyor 3 gün önce baya şiddetliydi zaten. Bugünlerde de gün içinde hafif bir adet sancısı gibi sancım oluyor. Bat 2 haziran. Böyle olup hamile kalan oldu mu
Hatice_11 Zynpxx bende bekleyeyim aynı seyleri yaşıyorum bat 1 benimde 2 gün önce açık pembe akıntım oldu bitti .
Srp37 Zynpxx İnşallah hamilesinizdir. Hamile olduğumu öğrenmeden önce hergün ha oldum ha olacağım karnım çok ağrıyordu adet sancısı gibi sonra gecikmem olunca hamile olduğumu öğrendim. Ağrılar devam ediyordu doktorum rahim büyüdüğü için vs. Ağrı olması normal dedi.
Hatice_11 Zynpxx resmi var mı bakayım canım. ben daha yapmaya cesaret edemedim galiba günümü bekleyeceğim 2 gün önce pembe akıntım oldu şimdi peçeteye silince kahverengi geliyor .
Hatice_11 Zynpxx burada çıkan çok kız olmuştu. Dayanabilirsen gününü bekle kuzum daha net sonuç alırsın 🌸
Zynpxx Srp37 allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah sizinde😊bende de öyle sabah kalkıyorum bi sancı her gün bu şekilde adet sancısı çekerdim ama böyle durmadan asla olmazdı. Ayrıca akıntı da oldu mu sizde afedersiniz ama
Srp37 Zynpxx Amin cümlemiz evlatlarımızı sağ salim kucağımıza alalım inşallah. Afedersiniz Bende genelde de akıntı çok oluyor o yüzden pek ayırt edemedim.
Zynpxx Hatice_11 doğru diyorsun erken gebelik aldım dayanamayıp belki yarın yapabilirim dayanamayıp 😁