Ozlemmdnr 24 haftalık hamileyim son zamanlarda bebek hareketleri gayet iyi hissediyordum ama dünden bugüne hissedemiyorum böyle bi durumla karşılaşan varmı kahve cıkolata da yedim pek değişmedi öğleden sonra doktora gidicem kontrol için ama merak ettim
minikelebek_ Ozlemmdnr merhaba bende 23+6 oldum bugün arkadaşlarımla 3 gün önce baya bi gezdim yürüyüş yaptım 5-6 gibi eve geldim ertesi güne kadar hissedemedim çok korktum dediğiniz gibi çikolata kahve falan aklıma ne gelirse yaptım sonra sabah 9-10 gibi hissetmeye başladım şükürler olsun korkmayın uyuyordur bebişiniz
Kartanesi-24 Ozlemmdnr bende de durum aynı 24 haftalık hamileyim ve önceden daha hareketliydi bebeğim şu 3 gündür doğru düzgün hareket hissedemiyorum bu haftalarda çoğu bu durumu yaşıyormuş sanırım
Masalada-annesi Ozlemmdnr Evet şuan bende 24 +0 ım bebek hareketleri gayet hissediyorum bir ara iki gün hissedemedim bir kaç hafta önce doktora gittiğimde makat gelisli olduğu için hissedememis olabilirsin dedi
Ozlemmdnr minikelebek_ teşekkür ederim bende doktora gittim akşam üzeri tam sedyeye uzandım hareket etmeye başladı kalp atışını da duyduk çok şükür 🙏
Ozlemmdnr Kartanesi-24 evet evet doktorda öyle söyledi bazı günler uyuyorlarmış bi çok kişide bu şekilde oluyormuş ama işte yine de insan tedirgin oluyor 🥹
Ozlemmdnr Masalada-annesi anladım sağ Salim kucağımıza alalım inşallah zor bi süreç insan ister istemez korkuyor 😔