Kızlar üç dört gün önce hamile olduğumu öğrendim beta artışım 324-725 şeklinde. Şimdilik eşim, ablam ve iş yerinden üç yakın arkadaşım biliyor yani onlara da söylemezdim ama sigara içiyordum birden bırakınca anlarlar diye söyledim. Ailelerimize veya diğer yakın arkadaşlarımıza ne zaman söylemeliyiz acaba siz ne zaman söylemiştiniz ? Yani akrabaya veya samimi olmadigimiz kişilere zaten 3 aydan önce söylemeyi düşünmüyorum