Kızlar selamm 🌸🌸 Bebek bezi araştırmalarına başladım. Burada en çok Molfix Pure&Soft önerilmiş sanırım, eski postlardan gördüğüm kadarıyla. Islaklık göstergesi yok sanırım bu bezin. Bu gösterge işe yarayan bir şey mi önemli mi sizce? Bir de başka hangi bebek bezlerini öneriyorsunuz? Direkt Molfix yazanlar da olmuş o normali sanırım, ondan memnun musunuz? Prima premium care de düşündüm ama fiyat çok yüksek olduğu için sürdürülebilir olur mu emin olamadım