Kızlar bebeğim 5:30 aylık doktorun izniyle tadımlara başladık üç gün kabak denedik çok şükür bir sıkıntı çıkmadı, dün de tatlı patatese başladık kızım sevmedi onu midesi çok bulandı o yüzden hani tek başına rahatsız etmek istemiyorum bir de tek başına patatesle muhtemelen kakasını yapmasına engel oldu dünden beri tuvaletini yapmıyor. Üç gün tadım yaptığımız için kabak ve patates karıştırmaları bir sakınca olur mu zaten çok vermeyecegim bir tatlı kaşığı kadar ancak şu an daha küçük maksat sadece alerji kontrolü