Kızlar merhaba adetim ama onun öncesinde çok sancı çektim hayatımda ilk defa bu kadar kaşık ağrısı hissettim reglim düzenlidir ve hiç günümü geçirmemişti bu zamana kadar. 2 gün gecikti ve sonra gece regl oldum yoğun bir adet geçirdim iki gün ama 3. Gün olmadan bir anda kesildi. Hiç bu durumu yaşayan var mı? Ayın 5 inde kadın hastalıklarına gidicem umarım bir sorun çıkmaz biraz tedirgin oldum