Nur8893 Merhaba Kızlar ❤️ Benim regl 2 gün gecikti Tabiki test yaptım dün negatif 🥲 Normalde 28 gün döngüm erken bile olurum hep ilk defa gecikti . Mevsimsel mi diyorum yada Kist olmuş olabilir mi Benim gibi olan varmı 🦋
HMKK61 Nur8893 benim de bugün 3. Gün gecikmenin. Ben de test yaptım ama negatif olsam da rahatlasam diyorum kafaya çok taktım galiba 😔
Mariam1 Nur8893 ben geçen test yaptım kaset negatif gibi geldi aşırı zor görülen çizgi vardı daha gecikmedi sanırım düzensiz benim regl duzenyici da kullandım bilmiyorum
Nur8893 HMKK61 Bende öyle diyorum Bir an önce Olsam da randevum da vardı regl 2. Günü ama olmadığım için gidemedim daha . İlk defa böyle oldu benim stres kaynaklı da olabilir tabi .🥲 Cumartesi gününden beri hep şimdi oldum kesin diyorum 🙈
Nur8893 Mariam1 Benimde hep düzenlidir hiç şaşmaz günüm ama Stres sanırım hayırlısı olsun diyelim .Beklicez artık ☺️
HMKK61 Nur8893 geç döllenme olabilir diye kendimce heyecan yaptım bu sabah negatif gördüm moralim çok bozuldu yani benim de normalde düzenli bilmiyorum artık napıcam stresten sürekli yemek yiyorum yaz da geldi verdiğim kiloları aldım her şey üst üste geldi yani
Mariam1 Nur8893 oyile napalim hem yapsam var testin hemde boşuna para harcıyorum diyorum nasil olsa bı kac günde beli olur diyorum
Nur8893 HMKK61 Stres yapma Canım hakkımızda hayırlısı Olsun İnşallah ❤️ Herşeyin bir vakti var bizim içinde . Tabi bi an önce olup rahatlasak daha iyi olucak . Ben yumurta takibi de yapmadım bu ay 4 aydır doktor kontrolünde ilerledim bu ay kendim deneyeceğim demiştim ama nasip değilmiş .