Melekmray benimde fazla hemde bebek ¾ hafta ilerde gidyor. Şeker çıkmadı. Dahiliyeye yönlendirdi doktorum. Oda her ihtimale karşı diğer kontrole kadar diyet uygulayalım evde takibini yap dedi. Diyete başladım yani, kontrolde bebeğin suyuna ve gelişimine göre devam edicem. Şeker çıkmadıysa tekrar çıkıcak diye bişey mi varmış ki anlamadım . Dahiliyeye gitseniz sizde bi