Tulaysavas1995 Adetime 4 gün var kızlar bundan önce ki 3 günde yaptım erken gebelik testi ile prodoctor ile gözle götürülür şekilde vardı 2 çizgi sizce var mı gebelik https://share.icloud.com/photos/07529xoqhUbdLVXP0oTpLQFUg
Mucizeemom Tulaysavas1995 hafif silik bir çizgi var gibi duruyor yarın sabah testinizi tekrarlayın bence 💕