fincandacay Mariam1 aşkım sağda gözüküyor yaa bence çok silik değil ama belki test bozuk olabilir çünkü morluk çok yayılmış
Mariam1 fincandacay gidemedim ki yollar dolu bende eve döndüm Murat Dalkılıç gelmişti Şanlıurfa da orda ama nasip olmadı 🤣🤣
Mariam1 fincandacay bilmez ki özelikle dedim onu alma almış bence silik de olsa pembe yada mor olmasi lazim değer çizgiler negatif sanırım ya hep 🤣🤣
mother2 Beyzaknr benim hep koyu oldu Cok pembe görmedim diyebilirim ama ben dün de kan verdim 0.2 çıktı