mother2 Beyzaknr adet iki gün önce oldu ama testim böyleydi anlam veremedim şimdi de ağrım var rahim ağrım
Tulaysavas1995 Esoo1m 5 yazmışım evet 8 gün bilmiyorum ben erken gebelikte yaptım çok silik çıktı bugünde normal test ile yaptım hemen silik çizgi oluştu
Beyzaknr [silindi] ama kanamam var şuan pembemsi pıhtısız ama 1 ped dolduracak kadar anlamadım beklenen adet gününden 4 gün önce oldu bide offf
[silindi] Beyzaknr hiç belli olmaz geçen adet olup üstüne hamile olduğunu öğrenen biri oldu burda , hayırlısı olsun hakkınızda 🧡
Beyzaknr [silindi] umutlanmak istemiyorum ☹️☹️☹️☹️ ama bu testte yalancı negatiflik vermezmiş bilmiyorum ya hayırlısı
babyshark__ Tulaysavas1995 son adet tarihin ne zaman canım benim 12mayisti ama 9mayista oldum bat 5haziran çizgiyi gördüm inşallah vardır bebiş yarın kan ver bence
Tulaysavas1995 babyshark__ 5 Mayıstı canım E şimdi gene test yaptım gene silik çıktı bütün testler mi yalancı ben anlamdım ki 😂
babyshark__ Tulaysavas1995 farklı markalarsa artık bence kan ver canım yakın hastane varsa git ver o kadar teste yalancı pozitif değildir
Tulaysavas1995 babyshark__ adetim geçmesini bekliyorum veya 3 gün kala filan gene yapsam erken gebelik test ile koyu çıkar baya gidip kan veririm inşAllah yani birde anında hemen silik belli oluyor saniye içinde
babyshark__ Tulaysavas1995 o zaman bekleme canım gecikmeyi git değerin 10u geçmiş ki erken gebelik testinde belli oluyor
Mariam1 Eslem2112 yok gitmedim oğlum hususuzlandi beklicem içimden de negatif yerim düşünüyorum senin sonuç çıkmadı mı daha
Sesi-12 Beyzaknr bana kalırsa hemen bi kan test ver muhtemelen vardır çünkü silik çıkmış pürüzde. Önlem alırsın