Kızlar ilk dogumumun üstünden 6 yıl geçti sezeryan olmuştum. Şuan 2. Gebeligim 28 haftalik. Sürekli kesi yerim ağrıyor tek taraflı sol kısmı. Hatta sanki elleyince içinde sertlik var gibi bazen yürümeme bile engel oluyor. Devlet takipliyim ara sıra özele gidiyorum bebisi net görmek için. Doktora söylüyorum ama pek cevap alamıyorum. Böyle olan var mı ameliyat yeri ile alakalı mı acaba